Viziunea si misiunea Briza
In 1968, cand ne-am infiintat, ne-am propus sa fim cat mai aproape
de romani. In 1970 am produs primul frigider. Au trecut 37 de ani
de-atunci. Timp in care am evoluat. Am devenit tot mai buni si am
indeplinit dorintele si exigentele romanilor. Pentru ca ei ne-au
inspirat sa realizam produse mai performante, mai fiabile. Si tot ei
ne-au pastrat mereu aproape, in casele si in familiile lor.
Compania Briza, ca si grupul Arcelik din care
face parte, isi doreste sa fie un simbol al increderii,
continuitatii si respectului pentru toti partenerii cu care
colaboreaza.
Compania Briza, impreuna cu angajatii sai,
aspira sa asigure o crestere continua si coerenta, prin intermediul
produselor si serviciilor oferite la standarde internationale, in
scopul satisfacerii cerintelor clientilor.
VALORILE Briza SI ALE GRUPULUI ARCELIK
Clientul se afla in centrul tuturor
actiunilor noastre
Principala noastra prioritate este aceea de a
crea valoare pentru clientii nostri si de a raspunde in mod constant
asteptarilor acestora in ceea ce priveste calitatea produselor si
serviciilor.
Obiectivul nostru final este de a fi
cei mai buni
A fi cei mai buni in ceea ce priveste
calitatea, serviciile si relatiile cu furnizorii si distribuitorii,
reprezinta principalele obiective ale companiei. De asemenea, este
important sa reprezentam mereu o oportunitate de investitii pentru
actionari si sa sustinem aceasta imagine publica. Pentru realizarea
acestor obiective ne angajam sa conducem afacerea intr-o maniera
care sa ne asigure pozitia de lider al pietei.
Capitalul nostru cel mai important
sunt oamenii nostri
Calitatea produselor si serviciilor noastre se
bazeaza pe calitatea angajatilor nostri. Pentru a asigura succesul
companiei, ne ghidam dupa politica de a recruta cei mai buni
candidati si de a le oferi oportunitati pentru dezvoltarea carierei.
Valorificam pe deplin talentele, punctele forte si creativitatea
angajatilor nostri si am creat un mediu de lucru care incurajeaza
eficienta, lucrul in echipa si asumarea responsabilitatii.
Crearea resurselor pentru dezvoltarea
continua este obiectivul nostru principal
Crearea valorii pentru actionarii nostri
reprezinta un principiu director necesar pentru continuitatea
activitatii, a investitiilor si dezvoltarea economica si sociala a
oamenilor nostri si a societatii. De aceea, crearea valorii si
utilizarea eficienta a tuturor resurselor reprezinta pentru noi
obiective cheie.
Onestitatea, integritatea, respectul
si etica profesionala superioara reprezinta fundamentul
comportamentului nostru
Conduita activitatii noastre se bazeaza pe
deschidere, corectitudine si beneficii reciproce in toate relatiile
noastre.
O conditie esentiala pentru succes este
reprezentata de promovarea comunicarii deschise, alaturi de
respectarea si aprecierea diversitatii.
Ne conformam in permanenta celor mai inalte
standarde etice si legale. Dorim sa fim un lider in slujba
societatii noastre si in protejarea intereselor generatiilor
viitoare. Protectia mediului inconjurator reprezinta pentru noi o
datorie fata de societate si fata de intreaga lume.
Aspiram la consolidarea economiei in
care activam, economie care ne da propria forta
Sustinem cu tarie toate aspectele economice,
sociale si de mediu care aduc prosperitate tarii in care activam. Un
principiu director ar putea fi exprimat prin cuvintele fondatorului
grupului Koc (din care face parte grupul Arcelik), Vehbi Koc: “Atat
timp cat democratia exista si infloreste, crestem si noi. Vom face
tot posibilul sa intarim economia. Daca economia prospera, si
democratia va inflori si odata cu ea statutul nostru in lume.